Hoppa till innehåll

Förutser Du Till "spelet 2008" ?


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

Call of Duty 5 kommer förmodligen att bli skitkasst. Varannat spel i serien ska bara komma till konsol. Sedan under tiden som det spelet görs har Infinity Ward gott om tid på sig att skapa ett nytt spel som inte bara blir någon kopia med lite uppdaterad grafik. *Host* Call of Duty 3 *Host* Nej, men helt ärligt så kommer det antagligen att bli så. Det blir till att vänta på sexan i serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vadå "Varannat spel i serian ska bara komma till konsoll." Call of Duty Big red one (GC), Call of Duty 3 (multi), Call of Duty 4 (multi), att säga att CoD5 kommer bli skit nu är ju bara skitsnack.

 

Men om Bioshock 2 kommer i år eller om det kommer under 2009 så blir det helt klart en GOTY igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå "Varannat spel i serian ska bara komma till konsoll." Call of Duty Big red one (GC), Call of Duty 3 (multi), Call of Duty 4 (multi), att säga att CoD5 kommer bli skit nu är ju bara skitsnack.

 

Men om Bioshock 2 kommer i år eller om det kommer under 2009 så blir det helt klart en GOTY igen.

Activision har själv sagt det i ett uttalande. Call of Duty 3 kom inte till PC, det gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Nu kommer Call of Duty 5 bara till konsol, och Infinity Ward kan i lugn och ro utveckla ett nytt bra CoD-lir. Du vet väl att det inte är Infinity Ward som utvecklar 5:an? Det är Treyarch, de som även utvecklade 3:an. Ser du möjligen ett mönster nu?

 

Nja, man har ju knappt fått se något av Bioshock 2? Inte vad jag vet i alla fall. Ganska svårt att uttala sig om det har potential att lyckas då. Men vi har ju i alla fall fått veta att det ska utspela sig innan det första spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar bara att både The Big Red One och CoD3 var konsollspel.

Men fortfarande så kan ju Treyarch göra bättre från sig denna gång kanske.

Höhö, ja. EA kanske gör grymt nyskapande FIFA och NHL i år också.

 

Nej, men vi får hoppas på att det blir bra. Eller ja, inte för mycket. /Aircondition, PC-spelare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm Bioshock2 skulle typ handla om hur och varför hela stället blev ödelagt "nästan", man vet att de var dom där "atoms" (tror dom hette så) som gjorde folk lite tokiga, genom girighet.

Fast f*n vad jag längtar till Hells highway, force unleashed, farcry2, mafia2, gta iv och battlefield bad company.

 

EA misslyckades som f*n med tex Fifa street 3. inte för jag gillar dom (för overkligt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

njaaa, vet inte riktigt, men jag fick bara ett attack och skrev alla spel jag väntar tålamodigt på dag in och ut. :D

Jo "adams" hette de , glömde bara bort de..

 

But enligt Play ee de värt att vänta på Gta iv, efter t.ex. de står så här: Allt som såg meh ut ifjol har fått en totalrenovering. Kastar man säg ur en bil i farten så gör man inte en kullerbytta för att sedan hoppa upp på fötterna, istället hånglar man asfalt lika illa som en olycklig Youtube-skejtare innan man blåslagen stapplar upp igen.

(de va ett exempel), samt man kommer kunna utnyttja polisen och hacka sig in i deras databas och sånt. och man kan ducka och blindskjuta som i GoW. (allt enligt Play)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...