TheGreatest Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) jo jag såg dig skriva lite :P vilket lag är alla med i? jag är med i "Free Galactic federation"(de röda) färgen räcker igentligen :P Redigerat 11 Februari 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 jo jag såg dig skriva lite :P vilket lag är alla med i? jag är med i "Free Galactic federation"(de röda) färgen räcker igentligen :P ahaha gjorde du? :P en liten fråga, hur får man pengar?.....och ska man ta upp allt järn man hittar?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 som jag säger i chatten :P kolla hjälpen och FAQ :P men ja ta upp allt du hittar och sälj det du inte behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 (redigerat) som jag säger i chatten :P kolla hjälpen och FAQ :P men ja ta upp allt du hittar och sälj det du inte behöver. Det står endast att järn (å de adnra resurserna) ska säljas me natt den inte kan användas till något annat, är det sant?. och första uppdraget ska man hitta 20pirater, hur hittar man dom och hru ser dom ut?? :S edit: ahah nu fatatr jag, pirater ä skepp:P Redigerat 11 Februari 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 vissa quest behöver du förädla resurser. men du fattar hur man gör det eller hur :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 vissa quest behöver du förädla resurser. men du fattar hur man gör det eller hur :) Hah, ja självklart :meddum: Nej det gör jag inte ;) varför kan jag inte sjuta med LSR-TM01 ??? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 du måste trycka på sthärnan brevid röda laserrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 du måste trycka på sthärnan brevid röda laserrn ahh okeej tack, men nu när jag logga in så gick det utan att göra så=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 vet någon om man kan ge bort tex thorium till en annan person. någon som har en klan man kan få bli medlem i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Ganska roligt, heter Zagroth och kör med de "gula" på spelet, kommer inte ihåg vad de heter. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 vet någon om man kan ge bort tex thorium till en annan person. någon som har en klan man kan få bli medlem i? skulle bara bli fusk då :P finns inte så många klaner just nu och de tar typ bara in de bästa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 och de har typ en avgift på typ 100.000 för att va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.