Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Men om det är tråkigt, då är det ju inget bra tidsfördriv när man har tråkigt får då får man ju bara ännu mer tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Men om det är tråkigt, då är det ju inget bra tidsfördriv när man har tråkigt får då får man ju bara ännu mer tråkigt!Sant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Ja, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 mm...du borde skaffa en dator istället.... själv så flyger mitt kort bara upp i luften och landar på nåt random ställe intill mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Samma för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Men om det är tråkigt, då är det ju inget bra tidsfördriv när man har tråkigt får då får man ju bara ännu mer tråkigt! Man har ju iallafall något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Vi brukade kasta pokemon kort och se vem som kom längst. Jag kunde kasta runt 15m kan nog fortfarande kasta ganska långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Här är värdrekordet i kortkastning, 216 feet (65.83 m). Redigerat 16 Februari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) Kom 9 meter inomhus men den gick rakt in i väggen så den hade gått mycket längre om det vart utomhus. Redigerat 17 Februari 2008 av HoppeGosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 jag såg på mythbusters. världens bästa kortkastare han kastade på en kille så han började blöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 nej de gjorde en maskin som kaska så han börja blöda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Låter ganska tråkigt fast det är ett bra tidsfördriv för dom som har tråkigt. vilket jag har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.