Jote Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Jag har tjänat 30miljoner på mining. Jag minar, mith,addy och rune, sen så gör jag dom till armot,svärd å sånt, sen så säljer jag det. Man får mycket pengar av att sälja mith platebody, och ännu mer om det är addy, och mest om det är rune. Ja men om du kan mina rune så är det inte så konstigt att du tjänar på det :P Själv så gör jag olika saker som minar, fiskar, woodcuttar, merchantar osv. Men nu är det svårt att merchanta med det nya trading systemet dom har gjort :P Om man är member så kör man ju high alch på yew longs, det är typ ett av dom bästa sätten att få cash ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 ehmmm Gör så här: Skaffa ALLA "skills" över 50 och sen sälj allt. Sen kan du börja tänka mer på att skaffa pengar. 60 wc ligger bara på 273K exp. ^^ men.. om du blir member kan du ju göra mkt mer än så :P så ett tips; bli member Sen kan du t.ex. samla D bones eller vad sägs om .. nåt annat.. jaja, du kan ju alltid tigga 3K av "highlevel players". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Om du är i hög lv ska du döda greater demons (finns i karamja vulkanen) eller hacka yews Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Far till edgeville banken, Brevid banken finns det hus och i huset spawnas massa människor på lvl 2 du kan döda och ta bones och banken är just brevid så lägg in det på banken sen säljer du på marknaden i warrock.För ca 100 bones får du säker över 25 k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 ok nu är jag 70+att det är lesser domnes i karmajas vulkan tack till alla som hitils har skrivit jag har ett rune 2h :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Du kan gå och träna din woodcutting lvl och sälja logs det tjänar du på:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosentown Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 jag hade över 20 mile 2 gröna partyhats och en gubbe med 99 mining och 99 smithing och 2 djur och protctor va member ochså men jag blev rånad på gubben och nu e han bannad :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 OMG, varför ska man döda goblins för att få pengar. Bästa settet är att hugga "saker ( :P )" och sen sälja dom. :) Håller med ! Säljde 1000 Oak logs för 80 000gp OMG, varför ska man döda goblins för att få pengar. Bästa settet är att hugga "saker ( :P )" och sen sälja dom. :) Håller med ! Säljde 1000 Oak logs för 80 000gp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 man får lite pengar för wilows och mycket för oak och vanliga logshar cirka 10k oak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Och ifall du är member så kan du träna din fletching lvl :D skulle vara bra och dessutom roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Roligt?? Nej knappast... Det e fett tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 neej det är kul men jag har inte spelat rs på ett tag man trötnar ibland så kör bara cs då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg