Hoppa till innehåll

Runescape


razmus8899
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst jeppedoli

Om du har fulla ryggsäcken med cowhides på kan du sälja dem på grand-exchenge för typ 3k. Du kan smälta bar och sälja dom i grand-exchenge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

naaaa.......att hacka ores skulle vara bra men det gåt inte så bra utan rune pick axe addy pick tar det typ 30 minuter och hacka 1 backpack gold oremen jag får ca 40k för 100st i grand exchange men jag brukar hacka 2-300 gold ores men köpte big bones bara 34 wc men jag kan döda lesser demon men då måste jag fixa mat bara 31 fishing och 50 cooking :huh: men jag kan alltid vara vid barbar byn och ta trout och salmon och kokaoch sälja :huh: men kan alltid bounty hunta men det kostar pengar att köpa nya vapen och mat :huh: men jag kan samla addy arrow i bounty hunter :huh: undra vad jag ska göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm................köpa biligt kan funka eller hacka men smälta då kostar dom mindre gold bars 210gp ea gold ore 410gp ea :huh: bläbläbläbläbläbläbläbläbläblbäbläbläbläblbälbälbäbläblbälbälbäbläbläbläbläblbäbläbläb osv. ?

Asså man tjänar inget på att hacka Gold ores, du skulle få 10k..

Man ska minst ha 500k för att vara nöjd med sig själv ;:

Om du ska hacka nåt, hacka Coal ores det är det folk verkligen köper!

1000 Coal Ores är 100k tror jag :o (om dom inte höjt priset på dom).

Hugg yew logs, 1000 st är 300-320k rätt så jobbigt i free world pga. av alla bots men iaf.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tjänat 30miljoner på mining.

 

Jag minar, mith,addy och rune, sen så gör jag dom till armot,svärd å sånt, sen så säljer jag det.

Man får mycket pengar av att sälja mith platebody, och ännu mer om det är addy, och mest om det är rune.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tjänat 30miljoner på mining.

 

Jag minar, mith,addy och rune, sen så gör jag dom till armot,svärd å sånt, sen så säljer jag det.

Man får mycket pengar av att sälja mith platebody, och ännu mer om det är addy, och mest om det är rune.

Ja men om du kan mina rune så är det inte så konstigt att du tjänar på det :P

Själv så gör jag olika saker som minar, fiskar, woodcuttar, merchantar osv.

Men nu är det svårt att merchanta med det nya trading systemet dom har gjort :P

Om man är member så kör man ju high alch på yew longs, det är typ ett av dom bästa sätten att få cash ;|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...