razmus8899 Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag tjänar lite från mina andra gubbar en 32a som jag bounty huntar med sem loggar jag in på min 70+ på en annan dator och tar pengar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag tjänar lite från mina andra gubbar en 32a som jag bounty huntar med sem loggar jag in på min 70+ på en annan dator och tar pengar :rolleyes: så du för över 3k i taget? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) om du är member borde du : Dk:a eller w6 bandos ;) EDIT: ALCHA YEW LONGS ÄR SÄMST. Redigerat 1 Mars 2008 av ShinyBlood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 1:a jag är inte member!2:a omg!!! göra pilbågar hallå hur tråkigt som helst!(och arrows) vad är Dk:A?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 1:a jag är inte member!2:a omg!!! göra pilbågar hallå hur tråkigt som helst!(och arrows) vad är Dk:A?? Hallå, det är ju jätte många som svarar vad man kan göra, klaga inte på att dom e dåliga/tråkiga då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 1:a jag är inte member!2:a omg!!! göra pilbågar hallå hur tråkigt som helst!(och arrows) vad är Dk:A?? Dagganoth King. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 ok nu är jag 70+att det är lesser domnes i karmajas vulkan tack till alla som hitils har skrivit jag har ett rune 2h :PÄr du 70 cb och har bara ett rune 2h?? Du måste väl iaf ha full rune?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 man ska lätt hugga yew eller willow de känar man fett på solde 56 yew för 20k... mer än ja trodde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 jag ska snart kanske bli member igen men har haft svårt att skaffa pengar sen memberchipet tog slut då förlora jag ca:130k en black booter och dog med 211k :( men börjar gå bättre efter jag starta tråden B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 man ska lätt hugga yew eller willow de känar man fett på solde 56 yew för 20k... mer än ja troddeWillow tjänar du INGENTING på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg