Gäst bikboy Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Det är ändel som kör ps1 också. Ps: Jag och böna är 13 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bodiablo's rech Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag tycker att du ska köpa poy poy 2 om du vill ha något lite lättare men ändå svårt. MVH:Bob. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bodiablo's rech Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 snälla skriv inte med så ljusa ord i fortsättningen det går nästan inte att läsa!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 om du vill ha fighting spel ska du skaffa soulblade lr tekken spel skjutspel residen evil serien sciense ficktion star wars och många mer och ozoon har du skaffat alla vapen på soulblade???jag har det med alla gubbar utom voldo och taki dom är as svåra jag har skaffat alla vapen med alla! inklusive dom ultimata vapnen. voldos är ju grymmast... souledge katar... jag sa fel jag har klarat det med voldo och ultimamata vapnen med alla utom 2 det är taki och nån mer kvar kommer inte ihåg vem hwangs bästa är ju grymmast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 NHL 2001 och medal of honor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abdula Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tycker att du ska köpa medal of honor eller metal gear solid tombi är inte direkt direkt så nroligt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 driver 2 är helt klart det roligaste :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abdula Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tyckerv du ska köpa medal of honor underground grand turismo eller metal gear solid två driver två knäcker jag har det och spelar den nästan hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tony hawk är ganska bra men i alla fall om du gillar skjut spel köp medal of honor underground Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abdula Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 om du inte har crash bandicot köp det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du abdula... man får inte skriva två gånger åp rak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sub-Zero Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 resident evil å dino crisis e jävligt bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Legend of Dragoon, FF 7, alla crash spel (utom bash för d e inte så skoj) , Star Wars: Master of teras käsi (tror inte d tillverkas längre men d äger) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg