Hoppa till innehåll

Playstation Spel!


Bobo
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag hade tänkt att invenstera lite pengar på ett playstation spel men jag vet inte vilket? Dom här spelen har jag:

 

Driver 2

 

Grand Turismo

 

King of Bowling 2

 

Tony Hawk 3

 

Street Skater 2

 

Jeremy Supercross 2OOO

 

Gta 2

 

Någon som vet vad jag ska köpa för spel?

 

 

O! en sak till! Jag tänkte på The Simpsons Wrestling! e det grymt? Jag gillar simpson så jag tänlte om det var grymt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ta gran turismo.. det är jättebra

Ozoon, han har redan det skrev han.

Jag tycker du ska köpa Final Fantasy 9 eller Metal Gear Solid.

jasså.. jag tyckte han skrev att han skulle köpa nåt av dom men inte visste vilket :oops:

isåfall tycker jag, om du gillar fighting spel, att du ska köpa the unholy war eller soulblade. det är två förstaklassiga spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta gran turismo.. det är jättebra

Ozoon, han har redan det skrev han.

Jag tycker du ska köpa Final Fantasy 9 eller Metal Gear Solid.

jasså.. jag tyckte han skrev att han skulle köpa nåt av dom men inte visste vilket :oops:

isåfall tycker jag, om du gillar fighting spel, att du ska köpa the unholy war eller soulblade. det är två förstaklassiga spel!

 

Soulblade? D spelet har jag kollat mycket på på internet och d är väldigt svårt att få tag i eftersom d inte tillverkas längre men beg fanns nästan inte heller hitta d på nån butik kanske då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta gran turismo.. det är jättebra

Ozoon, han har redan det skrev han.

Jag tycker du ska köpa Final Fantasy 9 eller Metal Gear Solid.

jasså.. jag tyckte han skrev att han skulle köpa nåt av dom men inte visste vilket :oops:

isåfall tycker jag, om du gillar fighting spel, att du ska köpa the unholy war eller soulblade. det är två förstaklassiga spel!

 

Soulblade? D spelet har jag kollat mycket på på internet och d är väldigt svårt att få tag i eftersom d inte tillverkas längre men beg fanns nästan inte heller hitta d på nån butik kanske då...

jag har det, hehehe :mrgreen:

men det fanns ju på cdon.com tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...