Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Är själv inte så insatt i melodifestivalen, men jag tycker att det kunde vara ett bra ämne att ta upp, disskutera.:) (Bry er inte om den andra tråden, datorn laggade.) Redigerat 9 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Tyckte det bara var låg kvalité låtar igår ._. Dom enda som förtjänade att gå vidare var Line of fire, Thank You och I love Europe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Håller med om att det var dålig kvalite igår..... Bara Line of fire som var bra ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Det var skitkul igår. Satt och asgarvade hela tiden när dansbandssnubben uppträdde (Krister Sjögren?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Det var skitkul igår. Satt och asgarvade hela tiden när dansbandssnubben uppträdde (Krister Sjögren?).Orkade inte kolla på honom, satta mig vid datorn istället. :lol: Redigerat 10 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Ärligt talat fattar jag inte varför ni tycker att Line of Fire var bra. Det var varken energi eller upptempo i låten. Refrängen utmärkde sig inte från resten av låten och E-type's och The Poodles killens röst passade ju (enligt mig) inte ihop. Inte var låten cachig heller. Om jag får säga mitt så sög alla låtar förutom möjligtvis Amy Diamond's låt. Det var en låt man lätt kommer ihåg, inte allt för komplicerad, hon sjunger bra och det var också en väldigt bra låt till på köpet. ;) Dock Krister Sjögren... Det var den mest rövslickande låt jag någonsin hört. Hela låten fullkomligt sög. Anledningen till att den gick vidare var enbart att den är lätt att komma ihåg och att Sverige vill vinna Eurovision så mycket att de är villiga att smöra sig till vinsten. Dock var ju underhållningen på topp! Luuk, Morgan Pålsson och Björn Gustavsson... De var ju suveräna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Tyckte inte det var en enda bra låt. :/ Redigerat 11 Februari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Va det melodifestivalen igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Det var skitkul igår. Satt och asgarvade hela tiden när dansbandssnubben uppträdde (Krister Sjögren?).Word.Pinsamt dåligt och extremt fånigt. Men Björn var duktig. Mer Björn och mindre strumpbyxbärande balettdansöser i väntetiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Det var en dålig början av det hela. jag kollade i tidningen Klick, och där ser man ju vilka som ska tävla, det var många som jag inte ens vet vem det är..Så jag hoppas att det blir bättre bidrag i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Att Christer Sjögren går till final borde säga allt. Den smörande fjanten. Men har man alla pensionerer i hela sverige på sin sida så borde man ju gå till final. Vinner han i globen så kommer jag att söka asyl i Uganda och byta namn till ett icke svenskt namn, allt för att inte förknippas med Sverige där den där fjanten sorgligt nog är ifrån. Annars så var det som vanligt, mediokert, förutom Björn Gustafsson. Han va bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Att Christer Sjögren går till final borde säga allt. Den smörande fjanten. Men har man alla pensionerer i hela sverige på sin sida så borde man ju gå till final. Vinner han i globen så kommer jag att söka asyl i Uganda och byta namn till ett icke svenskt namn, allt för att inte förknippas med Sverige där den där fjanten sorgligt nog är ifrån. Annars så var det som vanligt, mediokert, förutom Björn Gustafsson. Han va bra!Haha, count me in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.