KuroKaktus Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 hej jag tänkte att vi skulle lägga in alla online spel vi kan och hälst säga vad man gör på dem här kommer mina: blipville - ett venskt spel där man går runt med en gubbe och snackar som habbo habbo - ett spel där man går runt och snackar och det är likt som blipville seafight - ta och va perit åk i ditt shepp gör upptrag gör shepet snabbare biltjuv - hörs på namnet man ska råa bilar och gå upp i lvl darkpirates - ett roligt spel där man ska köpa ammo till sina vapen nya shepp och möta andra i strider myminicity - ett spel där man ska bygga en stad men det är när folk går in på den sidan din stad heter den byggs upp warpfire - ett spel där man ska köpa ammo nya sheep göra uppdrag fast man flyger med sitt shepp hur man vill i galaxen runescape - det stora spelet runescape där du ska döda monster gå upp i lvl och skaffa vänner riktigt kul spel tribalwars - ett spel likt travian fast roligare man ska bygga upp en armé och störta och erövra andras byar travian - ett spel där man ska bygga upp en armé och störta andras byar det var alla jag kommer på just nu men shika gärna här kanske upptaterar spelen väm vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 finns redan en tråd exakt som den hära. ;). Så varför bara inte fortsätta på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 oj det viste inte jag :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg