Gäst Simpiz Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Igår köpte jag Warhawk. Nu har ja spelat ett tag. Men jag är inte medlem i en klan än och jag har inga vänner. Förutom min kompis, men han har slutat. Med lite tur så börjar han nu igen. Jag ska göra en klan som heter "The swedish army" och jag undrar om ni skulle vilja bli medlem i den. (Jag har inte gjort den än, men om många skulle vilja bli medlem i den så gör jag den) Jag skulle gärna vilja ha några fler kompisar också. PSN: Simpan123 Redigerat 10 Februari 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Jag kan gå med i den. PSN: Sandflygaren , jag vet fult namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Jag kan gå med i den. PSN: Sandflygaren , jag vet fult namn. Jag fick en inbjudan på att gå med i Elites of sweden, så nu är jag medlem i den. Du kan adda Zeramic och fråga om du kan få gå med i klanen. Du kan också besöka http://www.elitesofsweden.se/ och kolla in lite mer. Jag är nästan säker på att du kommer att få vara med i klanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Kanske lite efter men, vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Kolla på youtube, sök på Warhawk. Redigerat 26 Februari 2008 av MR.Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Hmm, tror jag har mött några av dom i CoD4 klanen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.