Gäst aristo Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 Tjena! Vilken typ av skiva är bäst att använda när man ska bränna .img filer? Är det DVD-R eller DVD+R? Rekommendera gärna märken. Vill bränna filmer från datorn och sedan spela upp dem i dvd spelaren, tacksam för alla svar! Citera
Njugen Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Det beror på vad du har för DVD-spelare. Till att börja med så kan du kolla i spelarens manual och se om den stöder DVD-R eller DVD+R, eller om den stöder både och. Att vara medveten om är att man inte kan bränna flera gånger på skivor av typerna DVD+R eller DVD-R. Själv rekommenderar jag skivor från Sony eller Traxdata. Redigerat 10 Februari 2008 av Hitsugaya Citera
Rullis Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 Jag kör med Verbatim DVD+R :x Funkar perfekt för mig Citera
Gäst UAP Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 Jag kör med Verbatim DVD+R :x Funkar perfekt för migsamma här ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.