RamJam1921 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 Jag vet att det finns en liknande men jag vill ha svar på en fråga: Våra datorer i skolan är MYCKET begränsade men man kan nå BIOS, nu undrar jag om ni har några bra grejer att göra på BIOS, gärna paja datorn, xD (våra lärare är för snälla), ^^, sen undrar jag hur man ändrar så att det går att koppla in usb, (eller man kan ju koppla in men den hittas inte,) :D
MoveMe Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Skrivet 10 Februari 2008 Om det finns en liknande tråd borde du ställa frågan i den tråden. Att påpeka att du vet att en liknande tråd men skiter i det gör bara att du ser ännu dummare ut.
Boffaroffe Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Skrivet 11 Februari 2008 Jag vet att det finns en liknande men jag vill ha svar på en fråga: Våra datorer i skolan är MYCKET begränsade men man kan nå BIOS, nu undrar jag om ni har några bra grejer att göra på BIOS, gärna paja datorn, xD (våra lärare är för snälla), ^^, sen undrar jag hur man ändrar så att det går att koppla in usb, (eller man kan ju koppla in men den hittas inte,) :D Ändra boot sequense i BIOS. De kommer aldrig fatta vad som är felet.Är drivrutinerna för USB'n installerade? För övriga frågor håll dig till http://www.fuska.se/forum/Hacka_Skoldator-t82768.html
Rekommendera inlägg