Rambo63 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Han Där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 självklart är det bush. eller kanske bill gates :) men tror nog mer på bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Vem är bill gates?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Bill Gates är den mest nördigaste data geniet i hela världen, Det var väl han som skapade Microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Bill Gates är den mest nördigaste data geniet i hela världen, Det var väl han som skapade Microsoft?Tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 BUSH såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Vem är bill gates?? :huh:där förstärkes min fördom mot 11 åringar.. . . . . . . :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Bill Gates, såklart. Men om jag skulle fråga min skola om vem Bill Gates var, så skulle Majoriteten vara cirka "Han är Microsofts grundare såklart!" - 3% "Vet ej" - 97% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KVAB2 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Fylle-Bo såklart. Nä, Elvis Presley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 nu är det kanske inte 10-13 åringar som vi bryr oss om här... KVAB2....känner igen namnet...har sett det förut....men var....hm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Peter Harryson ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Bill Gates är den mest nördigaste data geniet i hela världen, Det var väl han som skapade Microsoft?Tror det... ja bill gates är grundare på microsoft visste jag när jag var 1 år han är en av värdens rikaste i värden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.