TecWizard Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Har endast lvl 4 men har precis börjat, är en elf och heter Diamond. Skriv till min msn om ni vill spela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Grafiken är långt ifrån lika bra som oblivion... bara så att du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Har vart sjuk så jag har inte kunnat spela. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 um...man passar på att spela när man är sjuk :P btw..var laddar ni ner det ifrån? det är ju läskigt långsamt på 1. en annan va hyfsad...runt 100 kb/s (iofs sjukt långsamt också) mmosite fastnade på 68%(laddar ner med 10 kb/s nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Kan inte regga mig. :( Den sidan är skit just, i allafall för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 du använder väll inte hotmail för att regga dej? det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion. Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet. Grafiken är långt ifrån lika bra som oblivion... bara så att du vet. Jag har på högsta inställningar och tycker absolut att vissa saker är i klass med oblivion, karaktärerna ser dock förjävliga ut i jämförelse. EDIT: Två nya screenshots. :) Älskar friheten i det här spelet, och man hoppar så högt och långt, sedan när jag skulle spela WoW och hoppa där så kändes det som att jag inte kom nån vart och var fast. :P Redigerat 4 Mars 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 :o ska spela skicka läddar var ja laddar ner skiten :P och skriv hur ja gör acc o sånt PMA MEJ DU FÅR ALLA MINA FM DÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Reggning: http://www.perfectworld.com.my/index.asp Nerladdning: http://www.perfectworld.com.my/downloads-clients.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) du använder väll inte hotmail för att regga dej? det går inte. Nepp, @live.se .. Men jag kommer först till den sidan som man väljer språk på, trycket en gång på Engelska (får göra så några gånger pga av att jag kommer tebax till den sidan hela tiden..), och sen så kommer jag till den som man skriver in informationen i, jag fyller i dom med * (använder itne mitt @hotmail.com!) och så klickar jag på register. Fast jag kommer itne till nästa sida utan tillbaka till samma sida, skriver om lösenorden och försöker att klicka på register några gånger. till slut kom jag till sidan efter den och klickar på "next", fast då kommer jag till skriva-in-info sidan igen.. Så efter några försök så kommer jag till "Detail's confirmation" sidan och skriver in bokstäverna/siffrorna som man ska och så klickar jag vidare, men då kommer jag tillbaka till "skriva-in-info" sidan igen.. :S Redigerat 5 Mars 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Vart lär jag mig skillet som gör att jag flyger fortare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) Vart lär jag mig skillet som gör att jag flyger fortare? Där du lär dig alla andra skillen... um...man passar på att spela när man är sjuk :P btw..var laddar ni ner det ifrån? det är ju läskigt långsamt på 1. en annan va hyfsad...runt 100 kb/s (iofs sjukt långsamt också) mmosite fastnade på 68%(laddar ner med 10 kb/s nu). Inte om man är magsjuk. :P Redigerat 5 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.