Hoppa till innehåll

Perfect World


Vendetta
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 213
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion.

Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet.

Grafiken är långt ifrån lika bra som oblivion... bara så att du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Som ni kan se har det här spelet fantastisk grafik och är absolut värt att testas. Grafiken är i klass med oblivion.

Observera dock att screenshotsen inte ger samma kvalité som i spelet.

Grafiken är långt ifrån lika bra som oblivion... bara så att du vet.

 

Jag har på högsta inställningar och tycker absolut att vissa saker är i klass med oblivion, karaktärerna ser dock förjävliga ut i jämförelse.

 

EDIT: Två nya screenshots. :)

 

post-72327-1204669905_thumb.png

 

post-72327-1204669921_thumb.png

 

Älskar friheten i det här spelet, och man hoppar så högt och långt, sedan när jag skulle spela WoW och hoppa där så kändes det som att jag inte kom nån vart och var fast. :P

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du använder väll inte hotmail för att regga dej? det går inte.

Nepp, @live.se ..

 

Men jag kommer först till den sidan som man väljer språk på, trycket en gång på Engelska (får göra så några gånger pga av att jag kommer tebax till den sidan hela tiden..), och sen så kommer jag till den som man skriver in informationen i, jag fyller i dom med * (använder itne mitt @hotmail.com!) och så klickar jag på register. Fast jag kommer itne till nästa sida utan tillbaka till samma sida, skriver om lösenorden och försöker att klicka på register några gånger. till slut kom jag till sidan efter den och klickar på "next", fast då kommer jag till skriva-in-info sidan igen.. Så efter några försök så kommer jag till "Detail's confirmation" sidan och skriver in bokstäverna/siffrorna som man ska

och så klickar jag vidare, men då kommer jag tillbaka till "skriva-in-info" sidan igen.. :S

Redigerat av Eldapa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Vart lär jag mig skillet som gör att jag flyger fortare?

Där du lär dig alla andra skillen...

 

um...man passar på att spela när man är sjuk :P

 

 

btw..var laddar ni ner det ifrån? det är ju läskigt långsamt på 1. en annan va hyfsad...runt 100 kb/s (iofs sjukt långsamt också) mmosite fastnade på 68%(laddar ner med 10 kb/s nu).

Inte om man är magsjuk. :P Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...