TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 så..har du redan tröttnat? verkar ju vara ett kul spel... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Kan man få mount på lvl 20? och hur mycket kostar det / är det en quest? med mount menar jag riddjur Riddjur kan du köpa för riktiga pengar, det är det ÄNDA sättet att få mounts Riktiga pengar? Alltså riktiga svenska kronor? De man handlar riktig mat med osv? ------------------- När jag sätter på mig mantlar och hattar så syns dom inte. Varför syns dom inte??? Redigerat 26 Februari 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 dåligt grafik kort ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 När jag sätter på mig mantlar och hattar så syns dom inte. Varför syns dom inte??? dom kan man tyvärr inte se. kommer KANSKE en sådan uppdatering senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Kan man få mount på lvl 20? och hur mycket kostar det / är det en quest? med mount menar jag riddjur Riddjur kan du köpa för riktiga pengar, det är det ÄNDA sättet att få mounts Riktiga pengar? Alltså riktiga svenska kronor? De man handlar riktig mat med osv? Fattar du lite trögt? Jag menar så klart med pay pal eller nått liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 http://img147.imageshack.us/my.php?image=pw123dz0.jpg min lv 16 WR mace / axe spec.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Jag har gjort en ny, men jag vet inte om jag ska löra på mage,warrior eller priest! Min lvl 20 som jag inte kör så mycket på... om ni tycker bilden är stor är det pga att min skärm är stor =3 Redigerat 28 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 här råkde jag hitta en bugg i spelet :P var tvungen att vänta på att town portal skulle rechargas för att komma loss. http://img227.imageshack.us/img227/2282/20080223184400qb1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Kul spel :) Ganska väl gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Har precis gjort en human mage jag kör på (lvl 3 xD) Är archer kul? Redigerat 29 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ehm.. det är nog du själv som får prova ea isf för vem som hellst skulle kunna säga att archer är kul och du själv tycker det är jätte tråkigt. prova och se vad som är kul o passar dig,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Ska köra nu, heter Saxin (mitt efternamn) på min mage ;D Redigerat 29 Februari 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.