Animal Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 När jag slog på Pimp my Ride en tråkig dag så ser jag att dom pimpar en alldeles ny bil värd flere 100 000 dollar? Varför gör dom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 kanske för den bilen dom hadde innan var för dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Därför att dem är dumma i huvet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Den bilen som de skulle "laga" egentligen, den var i alldeles för dålig skick, så de fick en helt nya bil, och pimpade den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 mm dom skulle pima hans bil men han ville bli mekaniker så då fick han e ny och den gammla :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 mehh, om dom har en splittrans ny bil så ska den f*n häller bli pimpad, j*vla lösdrivare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 eh va? dom Pimpa ju den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 När jag slog på Pimp my Ride en tråkig dag så ser jag att dom pimpar en alldeles ny bil värd flere 100 000 dollar? Varför gör dom det? Det är MTV som lägger pengarna så vem bryr sig, de som pimpar allt får ju pengar så de gör ju dem inget.Sen måste den inte va gammal för och bli pimpad, men dem prioriterar det oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) EDIT Redigerat 17 Februari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Om dom köpte en ny bil, och sedan pimpade den, bara för att dom pimpar den så betyder det inte att man måste laga den, man kan sätta in dvd, tv och sånna saker när dom pimpar. Så antagligen så satte dom in coola saker i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.