Gangster4Life Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Skrev perfekt grammatik utan stavfel och så, men skrev nog inte tillräckligt långt. Nödvändigt att ha en 20 rader bakgrund när man ska RPa en nobody liksom. :) Jag skrev 53 raders bakgrund :) Oj det skulle aldrig jag palla :PTror ni inte GTA Roleplay tappar nya användare för att bara registreringen är jätte jobbig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 HJÄÄLP MIG. SNÄLLA!!!!! vad har jag gjort för fel?...inte "grammar" iaf... You have been denied for one of the following reasons : Lack of effort / Bad Grammar / Not a story / Not having an OOC section / Bad name bad name???!! Paul_Andersen Lack of effort.....Eh? jag skrev 20 rader not a story.. nähä, vad va det då.. jag började men Paul Andersen was born in..blablabla osv nu kommer det... Not Having an OOC section?!!! Vad i hela friden skall det betyda?! och Bad Name... vrf det? är det nått fel på Paul_Andersen måste ha hjälp..jag har försökt många gånger! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tollecool Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag kan säga hur man blir GunDealer. Åk till "Truck Shop", du kan fråga folk om vägen eller kalla på en taxi. När du är där ser du ett litet "i". Du går på det i:et och skriver /gunjob Nu kan du sälja vapen, men för varje vapen du säljer så dras det materials. Så du måste ha materials för att sälja vapen. Jag rekommenderar dig att annonsera efter materials. Hursomhelst så är materials dyra så jag skulle rekommendera er att bli farmare i början, det är tråkigt som f*n men när du väl har cirka 20-30k (Efter cirka 10 paydays) så är det bra att byta till gundealer. vart är truck shop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Skrev perfekt grammatik utan stavfel och så, men skrev nog inte tillräckligt långt. Nödvändigt att ha en 20 rader bakgrund när man ska RPa en nobody liksom. :) Jag skrev 53 raders bakgrund :) Oj det skulle aldrig jag palla :PTror ni inte GTA Roleplay tappar nya användare för att bara registreringen är jätte jobbig :P Kanske, men det hindrar att 100 DM-noobs som inte kan något om RP kommer och förstör allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Skrev perfekt grammatik utan stavfel och så, men skrev nog inte tillräckligt långt. Nödvändigt att ha en 20 rader bakgrund när man ska RPa en nobody liksom. :) Jag skrev 53 raders bakgrund :) Oj det skulle aldrig jag palla :P Tror ni inte GTA Roleplay tappar nya användare för att bara registreringen är jätte jobbig :P Kanske, men det hindrar att 100 DM-noobs som inte kan något om RP kommer och förstör allt. Precis och registreringen är inte jobbig om: 1. Man kan engelska. 2. Man kan rollspela. Om man uppfyller de kraven är registreringen lätt som s*tan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag spelar på Everlast :P Men snart ska jag kanske regga mig på LSRP eftersom Everlast flyttar till MTA den 1ta juni :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Då har man börjat spela igen, spelar fortfarande på Martin Johnsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullseye Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 försöker komma in på LSRP.. men vill ni testa en mkt bra Rp server ..som är lätt att regga sig på(/register) TESTA LOS ANGELES THUGLIFE! IP: 193.200.158.235:7244 forum: www.lsthuglife.com jag är admin och mkt respekterad medlem.. namn: [C]DJ_Yella[KP] kom in och kolla! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg