Gäst erikthekiller Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 hej... jag skulle vilja ha typ en map över var man kan hitta kistor som är låsta (jag har 111skills i lockpicking) och jag vill inte ha koodinater för jag kommer inte in på www.curse-gaming.com så jag kan inte ladda ner det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Fråga Rogue tränaren, t.ex. i SW, finns en pratbubbla som lyder ungefär så här: Where can I improve my lockpicking skill? Så säger han i stort sett vart du kan gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Craelis 1-375 'lockpicking Guide Den är mycket bra använde den hela vägen till full lockpicking ( 70 rouge ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 den där guiden kan jag tyvärr inte se :S och visst fråga en trainer de har jag gjort och jag får ett ställe av han. men det bordde finnas ett änklare sätt å få upp skillsen än att springa omkring på ett stort område... en kompis sa att en som har engineering kan göra nån låda som man kan hålla på med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 den där guiden kan jag tyvärr inte se :S och visst fråga en trainer de har jag gjort och jag får ett ställe av han. men det bordde finnas ett änklare sätt å få upp skillsen än att springa omkring på ett stort område... en kompis sa att en som har engineering kan göra nån låda som man kan hålla på medDet finns inga andra sätt, nejLådan som engineers gör duger bara för typ.. picklock 25-50? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst erikthekiller Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 ok... då vet jag.. tack för svaren :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Upp till 180~ lockpicking kan du träna upp i ett ställe där chestes respawnar av sig själv, nära Lakeshire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg