viko550 Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 namnet var rätt skönt behöver lite routes och städer tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Kan man göra musik till spelet också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 namnet var rätt skönt behöver lite routes och städer tack för hjälpen Tackar:) O just det jag har ett progam så jag kan fixa musik till ditt spel och till städerna/Grotor/Center/Strider/Gym/Liagan/Champion.:) Och på battle frontier om du nu ska ha det. Mne jag håller på med städerna/Routerna så vi ska få vad jag kan gräva fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 JA musik vi behöver musik ZiLbOr kan du bli klar med stad 1 och route 1 idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Aa visst jobbar på den försöker göra dne mer anorlunda en den första så aa tror den blir klar idag litte svårt men aa det går nog. Jobbar med musiken med:) så jag har mycket att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Om du behöver hjälp med tränare så kan jag hjälpa dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 hur då med tränare? så man slåss mot dom eller så att dom går emot dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Jag kan göra själva "bilderna" på tränarna. Alltså gör alla bilder du behöver för att sedan animera dem och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Vikko jag hoppar av någon annan får göra spelet med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 va?! kom igen nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Nej. För jag håller redan på med mitt egna pokemon spel som heter pokemon perlaik. Pokemon dailark va den andra versionen av mitt spel. SÅ jag hopar av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg