Spikey Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Hej det är så att jag har 2 grafikkort och ska sätta in ett av dom i min gamla data. Vilket är bäst för spel av GeForce 2 MX400 eller GeForce 4 MX440? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Båda är inga vidare kort, deras dagar är ute. Men Geforce 4 ska du sätta in, Gefore 2 är budgetmodellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) Åhh jag längtar tills GeForce 9 serien kommer ut. :( Då ska jag bygga en ny dator. Någon som vet vilket datum GeForce 9 serien kommer ut? Redigerat 15 Februari 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 jag har läst att det kommer i februari men det är ju det nu så det verkar som det är försenat om jag läst rätt, själv har jag en GeForce 2 Mx400 i min 6 år gamla dator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 inte fastställt, men antagligen nån gång under andra kvartalet kommer Geforce 9 serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Åhh jag längtar tills GeForce 9 serien kommer ut. :( Då ska jag bygga en ny dator. Någon som vet vilket datum GeForce 9 serien kommer ut? Den har släppts i japan, den kommer om typ en eller två veckor.9600GT kommer då iallafall, 9800 GX2 släpps i typ mars-april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.