Gäst wAcko Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Tjenare, nu har jag blivit bannad på en privat-server och jag skulle gärna vilja komma in på servern igen. så jag undrar om det finns något program där ute som inte endast gömmer typ mozilla som en proxy, utan som gömmer allting, inklusive från spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Du får fixa en enda stor "proxy" som all din trafik går genom. På något annat sätt går det inte. Om du inte kan få din internetleverantör att byta din ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Använd HideMyIp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Vad jag har förstått så finns det en "Hosts" fil någonstans i din Windows mapp. Gå in på den och sedan tar du simpelt bort ip't till privat servern där. Det ska funka.. Det funkar på massor med andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Du får fixa en enda stor "proxy" som all din trafik går genom. På något annat sätt går det inte. Om du inte kan få din internetleverantör att byta din ip.hur fixar jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Vad jag har förstått så finns det en "Hosts" fil någonstans i din Windows mapp. Gå in på den och sedan tar du simpelt bort ip't till privat servern där. Det ska funka.. Det funkar på massor med andra spel. Skulle det vart hans egen server så skulle han väl f*n inte blivit bannad! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Du får fixa en enda stor "proxy" som all din trafik går genom. På något annat sätt går det inte. Om du inte kan få din internetleverantör att byta din ip.hur fixar jag det då? Det finns många sätt. Båda lagliga och olagliga. Du behöver en dator med mjukvara för att kunna agera proxy som står med annan ip än den du har hemma hos dig. Hur du väljer att göra är upp till dig men ett sätt är att skaffa en dator, installera allt som behövs och sedan ställa den nånstans där du kanske får betala för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Inte för att bumpa en gammal tråd.Men jag försöker också få en Proxy till spel.FInns det programm söm gömmer IP:n?Jag vill veta hur man gör det isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Mazzuka sa ju hidemyIP men jag vet inte om det funkar. Nån som provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 nej den fungerar bara på hemsidor, men det ska vara något som döljer det i t.ex. wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.