CookiePking Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Hallå! Ja Har Startat En Clan! (SERIÖS) Klanen Är 100% Svensk! :lol: Iaf Den Heter |-SW3G4M3-|DittNamn_-///(100) Vi Har En Klan Server Och Klan Forum..!! http://swegame.forumportal.se/forum/index.php Klan Servern IP:en Är Iaf = 217.211.171.213:27015 Du Kan Adda Mej På Steam = RockyCS Elr Gå In På Hemsidan Och Göra Ett Account! Elr Adda Min Msn ! Crackhouse94@Hotmail.com :D :D :D Och Ventrilo Servern Är SweGame.Se ^^ B) Redigerat 16 Februari 2008 av CookiePking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 va e dt för slags clan? de_dust p dom, surf eller woot? ochså. hur många mebers har ni`? kmr online på servern när ja ser att nån lirar (ja heter rec3) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 ja lirar där nu! vi spelar väl typ allt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Du var inte så bra om jag får säga det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 ***ja warma + ja körde me touchpad*** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Vill bara säga att typ 20 smilisar och en massa onödiga tecken i ditt första inlägg gör att klanen ser ganska så oseriös ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Vad spelar ni? Cs-cz, 1.6 eller source? Om det är på source så kan jag joina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Kanske lite OT. Men så jobbigt att se era trådar om "joina min klan" osv på forumet. Hänvisar er som har en klan som vill ha medlemmar/m8's/try's eller vill söka matcher/motstånd/mixar hit: Fixa trys/pcws m.m Använd guiden för att hitta "try's". Irc-servern som dom flesta sitter på skulle jag nog chansa på är quakenet. Alltså, /server -m irc.quakenet.org -j #try,#try.se Server: Quakenet.org Pcw kanaler #1on1 #2on2 #3on3 #4on4 #5on5 #pcw #pracc #pracc.se #pcw.se Övriga #skilled.pcw #2on2.css #3on3.css #4on4.css #5on5.cs #pcw.highskilled Mix kanaler #mix #mix.se Try kanaler #try #try.se Dom kanalerna jag dock vet om. Finns mer än miljontals kanaler till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Sorry, blev dubbelpost. Pågrund av att sidan hakade till sig för mig. Redigerat 18 Februari 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 bli inte med där. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg