Morre92 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Min bästa polare har tagit min tjej :angry: Så jag undrar vad jag ska göra med honom? typ låta han vara eller spöa skiten ur han. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 fight,fight,fight!...nej,antagligen får du bara acceptera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Du ska ge f*n i tjejer som låter sig bli "snodda" bara sådär direkt från dig eftersom de är värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Stabba han med en träsked sen hugger du av hans huvud med en plastspade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Stabba han med en träsked sen hugger du av hans huvud med en plastspade. hahahahahahaha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Spöa skiten ur han, han har väl ingen rätt att sno någon du gillar om han vet det? O.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Spöa skiten ur han, han har väl ingen rätt att sno någon du gillar om han vet det? O.x tyvärr är jag rädd för att han har det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Du ska ge f*n i tjejer som låter sig bli "snodda" bara sådär direkt från dig eftersom de är värdelösa. Agree, sånna tjejer kan dra åt h*lvete Bara acceptera det istället för att slåss eller nåt sånt, eftersom att hon dumpade dig för din bästa kompis så var hon förmodligen inget att ha ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Men de är ju tjejen som bestämmer, ja tror inte att hon vill ha dig tillbaka bara för att du slår ner den andra killen. Du får helt enkelt leva med de, tråkigt men sant. Redigerat 18 Februari 2008 av Water Melon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Men de är ju tjejen som bestämmer, ja tror inte att hon vill ha dig tillbaka bara för att du slår ner den andra killen. Du får helt enkelt leva med de, tråkigt men sant. där har du en poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Beror ju på hur mkt du tkr om tjejen :) om du verkligen älskar henne kanske du förstår att hon tkr om han mer, själv skulle ja såra på det bästa sättet, mentalt, dissa, va otrevlig, osv. för att vissa, att du verkligen blev sårad. och sen låt inte polaren lyckas sno tjejen nästa gång! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 om din polare "snodde" din tjej så betyder det ju antagligen att den tjejen inte gillar dig, get over it, sånt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.