Vendetta Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Skit i tjejen, Life Goes On Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Om han snor din tjej skulle jag inte kalla honom för kompis och om tjejen accepterar det så är hon nog ingen bra flickvänn heller get over it! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det är såna tjejer jag kallar "prostituerade". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 hände typ samma sak för mej en gng, hade nyss blivit dumpad av en tjej, var fortfarande mega förälskad i henne å det visste min "bästa vän" men han tog henne ändå... så j*vla dålig stil, vet exakt hur det känns, tkr synd om dej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 mmm det är förjävlit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Tjejen är inget att ha om hon playar runt med dina kompisar, spö din kompis ändå, man snor inte ens polares tjej hur slampig hon än är. Thats fact bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.