d0gg3 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Tjena, jag har försökt att komma in på min hotmail från mitt Ps3 men d går f*n inte, står att jag måste "Enable Cookies" och det har jag gjort men d står fortfarande "Enable Cookies" Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Använda en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Men han vill ju ha hjälp med att komma in från sitt PS3, inte vad man ska använda! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men jag har en fråga istället: Har du ett 40 GB eller 60 GB? Redigerat 28 Februari 2008 av MR.Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Det går för tillfället inte att gå in på hotmail. men det kommer nog i ngn firmware uppdatering ska du se ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.