StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Hej , jag kan inte se på Naruto (en japansk anime serie) på mitt winamp , Jag laddade ner den nyaste verisionen på Download.com och instalerade. sen laddade jag ner naruto men det funkade inte.. Jag frågade mina kompisar vilket program dom såg i , alla svara "Winamp" jag har aldrig kunnat se men vill få det att fungera... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ursäkta men, vad pratar du om???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag Kan INTE[/size] kolla på Naruto på winamp och behöver HJÄÄÄÄLP!! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 E dttyp nåt film program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Winamp kan man spela allt, musik , film ALLT. inte jag då... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 tanka ned windows media player 9 då vad e det för fil formet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Winamp kan inte spela filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Winamp kan inte spela filmer e jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Du måste ladda ner ett avi player jag har ett men mins inte vad det heter den är på min andra data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Okej, jag trodde bara att det var för musik!! My fault.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Du måste ladda ner ett avi player jag har ett men mins inte vad det heter den är på min andra data. det går att titta på avi filer på windows media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Du måste ladda ner ett avi player jag har ett men mins inte vad det heter den är på min andra data. det går att titta på avi filer på windows media player Tack , Har ni nån sida där det går att ladda ner??? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.