Hoppa till innehåll

Mage Vs Rogue.

lalja

Mage VS Rogue  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Hallå alla ,

Jag har nyss köpt glider, fått den att rulla, tog upp en rogue från 33-45 på 3 dagar.. Iaf, har jag nu två stycken characters på 45..

Troll Mage - 45 Bra gear.

Undead Rogue - 45 Hyfsad gear.

Vilken ska jag ta upp till 70?

Fick lite samvetskval att jag hade lämnat denna mage åt ödet, hade inte lirat på den på 1år :=) Fick upp suget för magen, men vill samtidigt ha en melee på 70, då jag har en lock på 70..

Men , till frågan,

Vilken character är SNABBAST att levla upp från 45-70 ..

ETA på tiden? Använder glider kanske 4-8 timmar per dag, samt lirar själv 1 timma.

Tack på förhand, lalja

Redigerat av lalja
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker du ska ta upp Rougen till 70 om du gillar att vara OMFG ÜBER IMBA PvP...

Annars om du vill köra mkt PvE ska ta ta Magen...Men Glida med bra profiler oxå =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du glida så ska du köra på roguen, eftersom med en mage kommer hela glidandet gå åt h*lvete och du kommer bli ägd av alla mobs.

Du kommer inte att bli ägd av alla mobs när du glidar med en mage, jag har provat en gång. Mage är dessutom en av dom classer du kan glida längst med har man bara lootfilter igång så att boten inte plockar upp massa skräp så kan du ha en mage igång en väldigt lång tid.

Men rouge är nog den som det går snabbast att levla med, jag tycker du ska ta den du själv tycker.

Redigerat av g1zm0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...