Hoppa till innehåll

Troll Hunter

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej, Nu är det så att jag har börjat på en Troll Hunter som jag bestämt att jag ska ta till 70, Ich då undrar jag vad jag ska specca?

Och vad tjänar man mest G genom?

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Beastmastery är nog det bästa specc att levla med, men markmanship går minst lika bra också.

Proffesions för att tjäna mest gold är nog Mining & Herbalism, men om du tar en "work" proffesion ( Leatherworking, Blacksmithing, engineering, tailoring) så kan du göra epic gear på max level.

Skrivet

Beast mastery är lättast att lvla som men marksman går det med.

Beast mastery är nog också lättast att farma med men: gör som du vill och lvla precis hur du vill :3

Skrivet

Får inte glömma survival heller, monster PvP träd (måste ha typ tier 5 för att ha nån nytta av det i pve jämfört med en marksmanship build though), speciellt om man blandar det med saker från MM.

Skrivet

Kör med BM till 50, respecca till MMS.

Om du nu vill lvla snabbt.

Skrivet
Varför frågade du inte bara mig? :-P Närå, men eftersom att du ska dra upp den snabbt så ska du ha Beast Mastery.
Skrivet

Ta aldrig MM medans du levlar, om du inte har utmärkt gear (vilket är svårt då man levlar, och inte stannar för att samla gear som på 70) då du måste döda fienden innan den når dig. med BM så kan ju pet tanka och göra dmg, så..

Skrivet

Tack för alla tips och svar, Jag har ju kommit upp i 11 nu, Så jag speccar BM.

• Skapa ny...