Gäst DamelQ Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Hej, Nu är det så att jag har börjat på en Troll Hunter som jag bestämt att jag ska ta till 70, Ich då undrar jag vad jag ska specca? Och vad tjänar man mest G genom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Beastmastery är nog det bästa specc att levla med, men markmanship går minst lika bra också. Proffesions för att tjäna mest gold är nog Mining & Herbalism, men om du tar en "work" proffesion ( Leatherworking, Blacksmithing, engineering, tailoring) så kan du göra epic gear på max level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Beast mastery är lättast att lvla som men marksman går det med. Beast mastery är nog också lättast att farma med men: gör som du vill och lvla precis hur du vill :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 41-20-0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 MM är roligare imo, mer skada ifrån just dig! ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Har en 70 hunter, provat både MMS och BM. Beastmaster är otroligt tråkigt tycker jag, så jag rekomenderar MMS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Får inte glömma survival heller, monster PvP träd (måste ha typ tier 5 för att ha nån nytta av det i pve jämfört med en marksmanship build though), speciellt om man blandar det med saker från MM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Kör med BM till 50, respecca till MMS. Om du nu vill lvla snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 För survival måste man ha massa agility för att det ska bli bra DPS. Så levla med MMS / Beastmastery. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Varför frågade du inte bara mig? :-P Närå, men eftersom att du ska dra upp den snabbt så ska du ha Beast Mastery. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Ta aldrig MM medans du levlar, om du inte har utmärkt gear (vilket är svårt då man levlar, och inte stannar för att samla gear som på 70) då du måste döda fienden innan den når dig. med BM så kan ju pet tanka och göra dmg, så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Tack för alla tips och svar, Jag har ju kommit upp i 11 nu, Så jag speccar BM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg