Hoppa till innehåll

Joina Min Wow Server


Gäst hedlund666
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst hedlund666

Tjena joina min server den är en instant 70 server(man blir 70 direkt man dödar ett monster).

och bra drop rates(t.ex man dödar en defias får 12000 gold) gå in på serverns sida där kan ni registrera m.m

syns ;)

har också många custom vendors som tier7,araths,umbras,narutos(egengjord,custom vapen),cape vendor, och håller på att göra en egen vendor so ska heta lord of the rings vendor han kommer ha t.ex legolas bow aragorns sword :P kommer bli roligt.

 

HAR ORDNAT SÅ HAMACHI EJ BEHÖVS :D:D:D OBS klicka pådenna

Redigerat av Nafrali
§3.5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hedlund666

OMG lite let då man hiner f*n inte skafa nåt ens :blink:

eehhh va snackar du om de finns custom vendors som tier 7 och man kan köpa massa och sen så får man alla talent points som vanligt.

 

jag har skrivet ett mail till dig så du vet
mm tjena ja har skrivit tbx du har nu ett account kom ihåg att ha hamachi och de
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hedlund666

Grym server , gillar såna hära servrar :)

 

EDIT : såg att det inte finns registration o hamachi används

så det är -5 minus poäng (3/10)

de finns visst registration på länken i meny raden :S

 

hur använder man hamachi??
kolla på hemsidan här de finns en länk i meny raden hamachi där ser du

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

damp det är hur let som helst at anvenda hamachi för f*n ;P

 

ochså jilar jag fun servrar men att man måste skicka ett mail till dig e en minus

 

så 6/10

Jag tror dom flesta vet hur man använder hamachi . lmao. Men dom syftar nog på att det är "jobbigt" att hålla på med hamachi, vilket jag håller med om, det är så mycket enklare om det är registration på sidan, sen äre bara logga in.

Jag håller med dom flesta här, tycker att om du ska ha en server, fixa så att man kan regga sig på sidan, sedan bara gå in och köra.

mvh.

lalja

 

Redigerat av lalja
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...