Karokikiri Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Alltså om jag har en film nu på min datron, kan jag då föra över den till ps3 så jag kan se filmen på tven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Hur stor är den? Vilket format? Du behöver ett USB minne. Om det är rätt format så går det att se den. Är den divx.. så går bara 2 gb tror jag. Om dom inte ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Man kan väl ha en datorkabel.. till ps3an? eller? fast, det är ju lättare med usb-minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hsk_7 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Alltså om jag har en film nu på min datron, kan jag då föra över den till ps3 så jag kan se filmen på tven?ja du lägger filmen på ett usb minne. sen kopplar du i usb minnet i ps3 och går in på videos eller vad det står. sen trycker du på trekant och sen trycker man lite där. testa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 funkar de inte med AVI filmer för jag har ett kyle xy avsnitt som ja vill stoppa in med det funkar inte det är 1 gb flash mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) funkar de inte med AVI filmer för jag har ett kyle xy avsnitt som ja vill stoppa in med det funkar inte det är 1 gb flash mine Det fungerar ifall din .avi-film är kodad med DivX (ej version 3.11 eller lägre), samt att filen inte är större än 2GB. Sedan får filen ha något slags copyrightskyddskryptering av något slag (t.ex. DRM-skydd). Ännu en förutsättning för att du ska kunna spela upp DivX-kodade filmer är att du har den senaste firmware-uppdateringen till din Playstation 3. Redigerat 20 Februari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.