sargon94 Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Heej ! här är förkraling på hur man laddar ner och använder Daemon tools. Här är en länk där du laddar ner daemon tools >>>>> http://www.snabbstart.com/download/daemon-tools . Nu är det bara att insstalera . sen så öppnar du daemon tools då kommer den på verktygsfältet då vänster klickar du på den då kommer det upp ?????no media och unmount all driver /avmounta alla ... du klickar på ????no media och tar den filen du vill ha . nästa gång du ska använda daemon tools så ska du ta unmount all drivers sen tar du ?????no media . Pogramet är till för att lura datorn att tro det är en skiva i datorn ex: om du laddar ner ett spel kommer det oftast upp "iso" fil då kan det vara bra att använda daemon tools för att kuna insstalera det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Fattar noll av vad du skrev efter de 3 första raderna, dock vet jag som tur är innan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Håller med snubben över mig :) Det här är helt oläsligt och onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Deamon Tools är ett mycket enkelt program och jag tror knappast att man behöver en guide för att komma igång med det. :-) Tips till nästa gång: Sätt punkter och tänk på stavningen, det blir mycket enklare att läsa då. :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Någon guide behövs inte ifall det inte efterfrågas. Tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg