Easton Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Screamer samling på wikipedia. <3 den sortens screamer som den med ett telefon samtal efter filmen är den jag hatar mest :( efter att jag hade sett att en film på "bandet" som finns i filmen scary movie 3 fanns på sidan hamsterpaj.net(såg den aldrig och de har tagit bort filmen), läst komentarerna(alla skrev att de fått ett telefonsamtal direkt efter som sa "seven days", en skrev att tjejen kom ut ur tv då... okej, nu tror jag inte på det där sista, men ändå) och sett scary movie 3 ett halvår senare hade jag blivit skrämd för livet för skräckfilmer och va skitskraj att tjejen skulle komma ut ur min tv i ett helt år... jag hatar fortfarande skräckfilmer :( Det är ju mer humor i Scary Movie. Och är inte det tjejen från The Grudge? och den är mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) har bara sett scary movie, och den va läbbig nog :P (jag var ju 9 år då) Redigerat 27 Februari 2008 av Yiazmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 hahahaha det var inte så läskigt men det var roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.