Denisb Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Hej detta är min andra animation jag har gjort och lägger up på fuska.se LÄNKEN: Gick sönder imageshack ville inte ta emot filen för att man måste ladda ner ett program först Beffo kan bara ta emot några filer Tips på sider pls ?! EDIT: Fixat Animaton Man måste ladda ner. Hitta ingen annan sida Redigerat 19 Februari 2008 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Några förslag på bättre animation ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Okej. Först dubbelpostar du för att få folk att ladda ner din animation - Som kräver att man väntar 45 sekunder bara för att du inte är kapabel till att ladda upp den på en vanlig host. Nu kommer det värsta: Filmen (för det är en WMV fil) är på 15 sekunder. 14 av de 15 sekunderna består att Moviemaker text som rör sig uppåt - En sekund består av världens mest usla animation med en paint-teckning. Skulle detta varit USA så skulle jag stämt dig för att ha stulit 60 sekunder av mitt liv. Är ni inte intresserade av animationer på en sekund gjorda i paint med en framerate på 5 bilder i sekunden med nerladdningsväntetid på 45 sekunder så LADDA INTE NER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 1 sekund film och 16 sekunder text? Jag ser inte något bra med det, fortsätt med det fast posta inte först du blir bra- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 1 sekund film och 16 sekunder text? Jag ser inte något bra med det, fortsätt med det fast posta inte först du blir bra- Ok.. Skulle detta varit USA så skulle jag stämt dig för att ha stulit 60 sekunder av mitt liv. Är du på dåligt humör eller ???? *Hostar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) Skulle detta varit USA så skulle jag stämt dig för att ha stulit 60 sekunder av mitt liv. Är du på dåligt humör eller ???? *Hostar* Nej, jag är helt enkelt såhär. Är du alltid lika dålig på allt du gör? *Nyser* Allvarligt talat, det var hemskt onödigt att lägga upp sånt här skräp. Det är som att ladda ner någons spel på 1,2GB bara för att hitta att hela filen var fejk och innehöll 1,2GB skräp. Redigerat 20 Februari 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Well excuse MEEEE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Den var faktist rätt så dålig, men du är bara 10 år så man ska inte förvänta sig att en 10-åring kan bättre än det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLABLABLAAAAS Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 För det första så skriver du i slutet, om man kan säga slutet, att du fattar noll Photoshop CS3, sen står det: Detta var gjort med: MS Paint och Windows Movie Maker! Vad hade detta med CS3 att göra med? För det andra så var det en onödig film som tog upp 1.28 mb på datorn :angry: Men, det var ju faktiskt en 10:åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 För det första så skriver du i slutet, om man kan säga slutet, att du fattar noll Photoshop CS3, sen står det: Detta var gjort med: MS Paint och Windows Movie Maker! Vad hade detta med CS3 att göra med? För det andra så var det en onödig film som tog upp 1.28 mb på datorn :angry: Men, det var ju faktiskt en 10:åring. Åldern är ingen ursäkt för att lägga upp sånt här skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Hmm, tycker också den var usel :P Redigerat 23 Februari 2008 av Kosmoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Killar ni ser det står MIN NÄST FÖRSTA ANIMATION... Betyder att det inte ska vara bra fattar ni väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.