Knuckles^ Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 host ONÖDIGA INLÄGG host Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 host ONÖDIGA INLÄGG host OJ! sorry( :( skäms) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men det ända ni kan göra är väll att bara simma runt. Testa simma UNDER vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men det ända ni kan göra är väll att bara simma runt. Testa simma UNDER vattnet kan man det i det vattnet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det kan man väll? iallafall i det mörka?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 i det mörka går det ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det kanske är lättare att få den på vissa spel och svårare att få det på andra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sapphire Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 varför vill du ha Febbas ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 varför vill du ha Febbas ;) läs de andra inläggen noga så får du veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 efter jag hade fångat latias så surfa jag i havet och helt plötsligt kom feebas ps,jag trodde att den var lätt att se så jag fångade den inte. gör aldrig samma mistag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vafö vill ni ha feebas =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 efter jag hade fångat latias så surfa jag i havet och helt plötsligt kom feebas ps,jag trodde att den var lätt att se så jag fångade den inte. gör aldrig samma mistag hehe tabbe :D Men vet ni några lätta ställen där man möter latias eller latios? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg