JGamer Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 host ONÖDIGA INLÄGG host OJ! sorry( :( skäms)
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Men det ända ni kan göra är väll att bara simma runt. Testa simma UNDER vattnet
JGamer Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Men det ända ni kan göra är väll att bara simma runt. Testa simma UNDER vattnet kan man det i det vattnet? :huh:
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 det kan man väll? iallafall i det mörka?!?
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 det kanske är lättare att få den på vissa spel och svårare att få det på andra spel!
-=jedi knight=- Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 varför vill du ha Febbas ;) läs de andra inläggen noga så får du veta!
xiaoxiang Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 efter jag hade fångat latias så surfa jag i havet och helt plötsligt kom feebas ps,jag trodde att den var lätt att se så jag fångade den inte. gör aldrig samma mistag
Knuckles^ Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 efter jag hade fångat latias så surfa jag i havet och helt plötsligt kom feebas ps,jag trodde att den var lätt att se så jag fångade den inte. gör aldrig samma mistag hehe tabbe :D Men vet ni några lätta ställen där man möter latias eller latios?
Rekommendera inlägg