black_eagle Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag tror inte riktigt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Klicka här för lite info om den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jag ska testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hej! Du ska fiska 3ggr på varje ruta i vattnet på route 119, då hittar du den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 säger han att det går att simaa så går det väll=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) jag har fångat flera av den för jag försökte få Milotic av den... Man ska simma och så ska man simma in i ett hörn och fiska där... man ska göra detta vid huset där mannen med alla Wingull bor... Jag har hittat en typ evolotions guide till feebas så man kan få Milotic skit enkelt asså!!! jag ska göra det så fort jag kommer hem... om ni vill ha guiden så skriv ett PM bara!! Och jag kan looova att det funkar... (Det e på engelska!!) Redigerat 21 Mars 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Är det ingen som har några exakta svar på var man kan hitta den idiotiska fisken feebas? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) Route 119..där ska den finnas..Ommna tittar i pokedexen ser du.. Redigerat 3 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag har möt den jättemånga gånger... Den ser ut som magikarp ungefär va? jag brukar simma runt så möter man den! http://www.vilhjalmur.com/butterfree/feebakarp.png Ser den ut så här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja vill ha feebas!!!!!!!!!!!!!!!!1 :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja vill ha feebas!!!!!!!!!!!!!!!!1 :angry: ja me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg