Rolin Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 jag vet inte vilket jag ska köpa :glare: :glare: :glare: :glare: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Vad för slags spel då? Plattform, RPG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Pokemon Diamond, New Super Mario Bros eller Mario Kart DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magasen Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag vet ett jätte kul spel !! det heter typ Rayman raving rabbit 2 lr nått =S men det ehh as kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favo1e Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Metroid prime hunters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 pokemon pearl eller zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Om man har en ds måste man bara spela igenom phoenix wright serien. Så j*vla bra spel. Själv brukar jag inte tycka om dialog spel och peka och klicka men PW drar det till en anann nivå med otroliga karaktärer och riktigt bra story. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Super Mario 64 New Super Mario Mario Kart....finns masser med spel till ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happyman Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Mario Kart DS, Magical Starsign, Final Fantasy: Revenant Wings, Super Mario 64 DS, Zelda: Phantom Hourglass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Eller köp the simpson game http://www.justinbrothers.com/Images/drooling_homer.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Eller köp the simpson game http://www.justinbrothers.com/Images/drooling_homer.gifdet är sämst till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Ac:ww eller The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg