TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Hej! Jag tänkte att några som arbetar med pivot-filmer kanske kunde slå sig samman (eller va man nu ska säga) för att göra en lång pivot film! Eftersom jag inte är så bra på att leda en film så gav jag bara idén till alla nyfikna! Jag kan vara med och göra filmen men inte som ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Jag kan tänka mig att vara med har hållit på med pivot förrut men om någon skulle kunna ge en länk till den nyaste versonen så kan jag vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 vill gärna vara med, ska man lägga upp sin bästa och visa hur bra man är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 vill gärna vara med, ska man lägga upp sin bästa och visa hur bra man är ?Nej nej, jag kanske förklara lite dåligt.. En person kanske kan skriva ett manus eller nåt med olika scener så gör alla andra i teamet dom scenerna sen lägger nån ihop alla scener så blir det en film som vi t.ex. kan lägga in på youtube.. Ungefär så.. Eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Låter bra :) Men om nån har den nyaste versonen, skulle någon kunna lägga upp en länk till den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 vill gärna vara med, ska man lägga upp sin bästa och visa hur bra man är ?Nej nej, jag kanske förklara lite dåligt.. En person kanske kan skriva ett manus eller nåt med olika scener så gör alla andra i teamet dom scenerna sen lägger nån ihop alla scener så blir det en film som vi t.ex. kan lägga in på youtube.. Ungefär så.. Eller..? Okej men ska olika göra olika scener eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Låter bra :) Men om nån har den nyaste versonen, skulle någon kunna lägga upp en länk till den ? den nyaste är pivot 3.0 beta, det är enligt en hel del människor sämre än det förra, jag håller med. annars kan du googla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Har skaffat programet nu så jag är med iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 nice, kan du posta lite av ditt arbeta UAP? vill se vilken "nivå" du liggerp å Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Har skaffat programet nu så jag är med iaf :)Kan du skriva en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 kanske joinar... vi får se, men då måste vi göra upp vilken gubbe vi ska göra kan kanske posta nån .stk om ni needar nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Har skaffat programet nu så jag är med iaf :)Kan du skriva en länk där har du länk :)http://files.filefront.com/Pivot+3+Beta/;5...;/fileinfo.html amo, jag har tyvär inte kvar något jag har gjort glömde spara alla mina saker innan jag formaterade datorn. Men jag kan göra helt okeh rörelser mest när dom går :P Men ni kan lita på mig :) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.