MoveMe Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) Hej! Jag tänkte att några som arbetar med pivot-filmer kanske kunde slå sig samman (eller va man nu ska säga) för att göra en lång pivot film! Eftersom jag inte är så bra på att leda en film så gav jag bara idén till alla nyfikna! Jag kan vara med och göra filmen men inte som ledare Borde inte 'teamet' bestå av folk som faktiskt är bra på att animera med Pivot? (Ta inte illa upp, detta är väl en självklar tanke) Intressant idé dock, jag skulle kanske kunna joina in, fast jag är mer av en projektledartyp om jag ska säga så. [EDIT] Vid efterläsning såg jag att du faktiskt sa att du bara gav idén, sorry. Redigerat 20 Februari 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 jag ser mig själv som rätt erfaren av pivot, du verkar också helt ok och uap kanske också kan, vi får se jag joinar nu btw, ska vi starta ett gf där vi kan snacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag kanske kan göra små scener eller nåt för jag skulle också vilja vara med.. Jag skulle göra mitt bästa, vilket jag itne gjort med alla andra pivot filmer jag lagt upp eftersom jag bara gjort dom snabbt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) får jag joina?? är jag tillräkligt bra ? Redigerat 21 Februari 2008 av swemaster7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 du måste träna lite på stiffness och liknande men gemförst med vissa så är du duglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 amo kan du visa nått du har gjort ? :) jag vill se hur bra ni är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 här, annars finns det i pivot tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Amo, lite för stela och onaturliga rörelser i dina animationer, försök att få det mer realistiskt i rörelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 får jag joina?? är jag tillräkligt bra ? Den var jätte bra tycker jag =D Det kanske går lite sakta men om man har på normal fart så blir det bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag får inte joina va? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag får inte joina va? :(Det var ju du som startade allt så du borde väll vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Amo, lite för stela och onaturliga rörelser i dina animationer, försök att få det mer realistiskt i rörelsen.vad syftar du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.