Darrow Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Är det bara jag som börjar tröttna på att försöka med att skaffa t.ex. overkill? Skulle inte tro det :P Vi borde ju adda varann sen invite alla till gamet och skaffa achievements. Tror inte att nån tycker att det är lätt att skaffa achievements. Är det nån som är intresserad så posta här och adda mig: Silent Prince94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 tyvärr, så går det inte. Man kan bara få overkill och dom flesta andra i "Lone Wolfs" och i "Lone Wolfs" kan man inte bjuda in sina kontakter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 tyvärr, så går det inte. Man kan bara få overkill och dom flesta andra i "Lone Wolfs" och i "Lone Wolfs" kan man inte bjuda in sina kontakter. Det går ändå att boosta, om alla är runt samma level, sen så ändrar vi till något uland eller nåt i våra inställningar och söker "same language" Typ. Det ska gå. Annars så tar man sina achievements ärligt och förtjänar sin k4tana b0dy pecee, det är iaf vad jag försöker göra, tripple kill med sword går inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Har inte live men skulle inte villa fuska mig till dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Triple kill med svärd e svårt att få :P har abra fått de en gång men den hjälmen man får till elite e grym :P .PS försök ha camo när du tänker fixa triple kill me svärd(steeping razor) DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det går att få "maybe next time buddy" eller vad den nu heter i Rumble Pit :) Jag fick min Steppin Razor på construct (slayer), jag gick och tog svärdet direkt i början sen kom tre snubbar och jag dödade dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 fick "tripple kill" "stepping razor" och over kill på samma gång....Swords kommer inte ihåg namnet på kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) fick trippel kill med svärd på tvåan.... Redigerat 17 Juni 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Fick triple kill och overkill med svärd på guardian stog bara på plattformen i mitten med camo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EddieShoe Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Vi kan ju alltid kör Meta-Game och få de achievmentsen, min GamerTag är Eddie Shoe. Adda mig så kan jag spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Behöver man ,live för Achivements? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg