Pachu Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Mario Kart Wii och Wii Fit får svensk realese datum. 11 April till 25 April räknas spelen komma. Mer information om Mario Kart Wii hittar du i den här länken http://www.nintencast.com/news.php?subacti...amp;ucat=2&. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Vill verkligen ha Mario Kart älskade MKDD så det nya blir väll antagligen... bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag sparar pengar till brawl kommer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 På Nintendo.se så stod det att till Mario Kart Wii kommer tillbehören "Wii Wheel" (nåt sånt heter den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Det visste jag för länge sen, det är en ratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Man kommer även kunna lira med GameCube kontrollen,Wii Classic controllen och Nunchuck Och Wiiremote^^ Så då kan man lira ihop med alla Wii Remote skeptiska personer ^^ (Människor som oftast brukar tillhöra Microsoft och Sony gruppen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Hittade en bild på Wii Wheel http://gadgetress.freedomblogging.com/files/2007/07/wii_wheel1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Äntligen en God nyhet :) ..synd att detta inte gällde Brawl.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Det är ju också klart att brawl kommer släppas i april.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Nopp Brawl kommer ut den 6 juni ;). Vem skulle vilja fira Sveriges National Dag med att spöa Japanerna och Amerikanerna på Super Smash Bros Brawl ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.