TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Aha.. jag blandade nog ihop Mario kart Wii och Super smash bros brawl :P Föressten, är det sveriges nationaldag den 6 juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Nopp Brawl kommer ut den 6 juni ;). Vem skulle vilja fira Sveriges National Dag med att spöa Japanerna och Amerikanerna på Super Smash Bros Brawl ^^.Aja, posetivt för mig eftersom jag fyller den 11 Juni. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jare det är klart:P . Det är därför det är ganska kul att spelet släpps då !! Just på en ledig dag ochså från skolan!!!^^... Jag ber råd till alla som vill ha spelet på första dan att boka det snabbt som attan för iochmed den lediga dagen kommer är det stor chans att spelet kan vara slutsålt och nästa leverans kan ta tid!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jare det är klart:P . Det är därför det är ganska kul att spelet släpps då !! Just på en ledig dag ochså från skolan!!!^^... Jag ber råd till alla som vill ha spelet på första dan att boka det snabbt som attan för iochmed den lediga dagen kommer är det stor chans att spelet kan vara slutsålt och nästa leverans kan ta tid!! Ok, ska nog följa det rådet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Heheh, läget e lugnt, jag bokade det den..3 april 2007!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 ska boka det snart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Någon som har en aning om vad Wii fit kommer kosta? Även om det kommer komma fler spel till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 På Nintendo.se så stod det att till Mario Kart Wii kommer tillbehören "Wii Wheel" (nåt sånt heter den) dude man får med wii wheel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Är Wii fit nån slags sport sak eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Är Wii fit nån slags sport sak eller?Det är en slags tränings spel. Man får med en bräda och det ska finnas 40 olika träningar. Inget som intresserar mej då jag redan går på gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 jag älskade mario kart 64 så det här blir nog en höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SockerDricka Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag vill ha Wii Fit!:gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.