mulle 9 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag har ett headset som är lite knasigt. volymen ska vara så att det räcker med pyttelite ljud på kontrollen men nu måste jag ha på fullt för att höra någonting. och för 2 dar sen kunde någon annan höra vad jag sa,men nu funkar det inte. jag kan heller inte ändra volymen på transmit volume men reccive volume går hur bra som helst att ändra. nån som vet vad jag ska göra?? svara gärna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Ifall du har använt skype så kanske det är felet. Skype brukar sänka mic ljudet m.m... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulle 9 Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 vad är skype?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 där har du svaret han använder de inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 kolla inställningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg