Mr.profs Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 vilket är bäst då den ovanstående eller denna?: AMD 64 Dual X2 4800+ AM2 mainboard 2GB DDRII Minne Geforce 8500GT 512MB Den första är isåfall bättre. Citera
Aircondition Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Det är kanske inte att rekomendera att spela Crysis, det går men på låga inställningar. Grafikkort med oblivion på max grafik: http://www23.tomshardware.com/graphics_200...7&chart=298 Cpu: http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.htm...2&chart=435 Det klår Crysis på max men lagg uppkommer ja.Men på medium klår den allt utan lagg. För det första så finns pratar man inte om lagg offline. Det är ett slags hack som kan uppkomma när man spelar online och har inget med ens dators prestanda att göra. Nej, skulle han dra upp alla inställningar på max på Crysis skulle datorn antingen slockna, eller få 1-2 fps. Ganon: Om du ska spela ska du absolut inte välja den sista du lade in. Egentligen inte den första heller då de nya G92-korten i princip har ersatt de gamla GTS-korten. Men visst, om du ska köpa datorn begagnad så är det väl okej. Men absolut inte för mer än 4000kr. Citera
Ryssfemma Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Ja pratar om hack ja men för att folk har svårt och skilja på det så säger jag så. Den skulle inte slockna om den vorre på lågfps, den skulle va igång på typ 20fps, det är så min kompis dator flyter Crysis på. Citera
Aircondition Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Ja pratar om hack ja men för att folk har svårt och skilja på det så säger jag så. Den skulle inte slockna om den vorre på lågfps, den skulle va igång på typ 20fps, det är så min kompis dator flyter Crysis på. Fixar din kompis Crysis i Very High med Q16xAA med 20 fps hade han nog enkelt slagit världsrekordet i 3DMark06. Men jag gissar på att du menar bara Very High? Då kan man nog få 20 fps i låg upplösning. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.