Hoppa till innehåll

Hjälp!


DiRtY

Rekommendera inlägg

hej, jag var och köpte några skivor idag (DVD+R 4.7gb) för tänkte bränan några filmer, och jag laddade ner en 15 dagar trial på det nya nero till vista men när jag ska bränna och gå in på mapen så finns det inga filer där men när jag sen går till mappen (inte genom nero) så finns dom där, och när jag ska ta hela mapen så står det nått om att det inte stämemr överens med filfiltreringen. så e det nån som vet vad felet är????

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan vara olika fel men testa detta : 1 . När du går in i nero och när du ska välja film så kollar du längst ner och där tar du alla filer 2. Är det en iso fil (filmen tar ca:4,7 gig) sök då på google efter dvd decrupter och ladda ner och insstalera sen är det bara att bräna snabbt och enkelt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan vara olika fel men testa detta : 1 . När du går in i nero och när du ska välja film så kollar du längst ner och där tar du alla filer 2. Är det en iso fil (filmen tar ca:4,7 gig) sök då på google efter dvd decrupter och ladda ner och insstalera sen är det bara att bräna snabbt och enkelt

den tar 4.7 gb med uppackningsfilerna.

 

men den ligger ju i dvdr format så borde det inte gå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan vara olika fel men testa detta : 1 . När du går in i nero och när du ska välja film så kollar du längst ner och där tar du alla filer 2. Är det en iso fil (filmen tar ca:4,7 gig) sök då på google efter dvd decrupter och ladda ner och insstalera sen är det bara att bräna snabbt och enkelt

den tar 4.7 gb med uppackningsfilerna.

 

men den ligger ju i dvdr format så borde det inte gå?

 

 

Om du redan har packat upp dom så ladda ner dvd decrypter och ladda ner den insstalera den sen är det bara att bränna :)

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror troligtvis på vad för format filerna är i, tror bara NERO bränner .vob och några andra till filmer, men om filenerna är i .ISO så får du gå till typ "Kopiera data" och välja filen där och sedan bränna ;)

Men hursomhelst, när du väljer vilken fil som ska brännas så får man ju upp ett litet fönster, och i den nedre delen av fönstret finns en liten ruta (kolla bifogad bild), men kolla om du kan välja filformatet som filen du vill bränna finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så har fixat dvd decrypter nu men det går ju fortfarande inte jag tar på mode och iso och sen write men sen kan den inte heller hitta!!

 

ok da för att göra detta lite mer spännande så ger jag 300 fm till den som ger en bra beskrivning om hur jag ska göra!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så har fixat dvd decrypter nu men det går ju fortfarande inte jag tar på mode och iso och sen write men sen kan den inte heller hitta!!

 

ok da för att göra detta lite mer spännande så ger jag 300 fm till den som ger en bra beskrivning om hur jag ska göra!!

efter du går in på mode och sen iso sen ska du ta file och browse sen väljer du vilken fil du vill ha sen tar du öppna sen klickar du på hårdisken > DVD sen ska den bränna om det inte går så är det fel på din dator :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...