Gäst TheOracle Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hejsan, Har nyss skaffat CSS och nu när jag spelar det är allt fin fint där man väljer Creat Server Osv, Men när jag joinar en server så hackar det totalt. kan inte spela. Jag har 1 gb ram! Kan det vara grafik kortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hmm, kan ju bero på din internetuppkoppling också. Men hur bra grafikkort och internetuppkoppling har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Lol. inte intenet 100 mb/sec + Inte trådlös. Kabeltv-bredband. Det måste vara Grafik kortet. Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hehe, då är det då inte internet uppkopplingen i alla fall. Men vad har du för grafikkort då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Ingen aning :) Det suger iallafall ska köpa nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Köp ett nytt GX8800 kort om du har pengar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Om du har 487 virus eller nåt, så är det klart att det laggar -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Du värkar inte ha ngt grafik kort alls i datorn. Jag hade en dator utan grafik kort ett tag och då hackade det som bara den, jag har bara 56k modem så det är inte dit internet. När man inte har ngt grafik kort och ska spela så går all energi till din procesor som får göra grafik jobbet och prosesorn är ju inte till för grafik. Du får nog ta en runda i en data affär som jag gjorde :). lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Du värkar inte ha ngt grafik kort alls i datorn. Jag hade en dator utan grafik kort ett tag och då hackade det som bara den, jag har bara 56k modem så det är inte dit internet. När man inte har ngt grafik kort och ska spela så går all energi till din procesor som får göra grafik jobbet och prosesorn är ju inte till för grafik. Du får nog ta en runda i en data affär som jag gjorde :). lycka till Man måste ju ha ett grafikkort i datorn, du menar att det är ett integrerat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Nej du kan spela utan grafik kort men det är procsesorn som får göra jobbet och procesorn är inte till för grafik... jag kunde inte spela tex css pga av detta... men klarade ganska bra wc3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg