j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal.. Jag tror att han heter/hette Mark Hamill eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal.. Jag tror att han heter/hette Mark Hamill eller liknande.. Jaja men han var ju yngre än Harrison Ford och Ford är ju någostans vid 60! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal.. Jag tror att han heter/hette Mark Hamill eller liknande.. Helt rätt :) Mark Hamill lever fortfarande och är faktiskt inte så jättegammalhan har till och med en fanclub Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (Darth Ratchet @ 16/03-2004 15:36:15) Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal.. Jag tror att han heter/hette Mark Hamill eller liknande.. Helt rätt :) Mark Hamill lever fortfarande och är faktiskt inte så jättegammal han har till och med en fanclub se där .men du darth ratchet alltså du vet rätt mycket om star wars va??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 rätt så mycket, jag älskar iallfall filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag tycker bäst om dom gamla filmerna 4, 5 och 6.. 1:an är för mycket barnfilm! Den är bara fjantig!! 2:an för mycket av en "love-stooory" inte så kul, den e seg.. Hur lång e den igentligen? 7 timmar känns det som iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag tycker bäst om dom gamla filmerna 4, 5 och 6.. 1:an är för mycket barnfilm! Den är bara fjantig!! 2:an för mycket av en "love-stooory" inte så kul, den e seg.. Hur lång e den igentligen? 7 timmar känns det som iallafall.. jag tycker också att dom gamla är bättre.men 1:an är sämst.2:an är better Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jag tycker bäst om dom gamla filmerna 4, 5 och 6.. 1:an är för mycket barnfilm! Den är bara fjantig!! 2:an för mycket av en "love-stooory" inte så kul, den e seg.. Hur lång e den igentligen? 7 timmar känns det som iallafall.. ja håller med om att dom gamla är bättre, men man får tänka lite på storyn också.ettan handlar ju om hur anakin blir upptäckt av qui-gon och hur hans liv var. tvåan handlar ju om hur anakin blev förälskad i padmé (i trean får dom ju Luke) och klonkrigen, redan i fyran pratar ju luke och obi-wan om klonkrigen. Jag citerar George Lucas: " Jag berättar bara vidare på en berättelse jag skrivit för längesen, jag kan ju inte ändra den nu. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag tycker james bond och mr bean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.