Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Men finns det lätta monster som droppar bra saker behöver pengar med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Omg är alla skadade i hjärnan? Kan ni inte bara svara! Och sluta skriva RuneHq.com tror du det står "Moss Giant Great for lvl 92" nej just det! Rock Crabs: Gör Plague Quest (staving?) sen telar du till Camelot, Går WEST tills du ser en väg uppåt gå och gå bara på betong tills du kommer till fremenik city, Efter det bara upp så kommer du dit men dom har typ 40 hp och suger för stora lvlar. Ape Toll: Bara ta tele runes och tela dit? MOSS GIANTS: I varrock dungeon (manhole) Bara hitta vägen :P den enda som finns typ. *Har du full rune krävs inte mat på lvl 92* Lasser demons: Gå till Karamaja, Sen till vulkanen sen bara gå tills du ser dom (först ner i en grop) Pest Control: tip.it sen Mini-Games (RUNEHQ SUGER BARA NUBBAR TAR DET) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ja exakt man kan fråga här om monster föresten moss giants dem är inte så bra de är lvl 42 eller nåt döda dom på lvl 20 nåt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Omg är alla skadade i hjärnan? Kan ni inte bara svara! Och sluta skriva RuneHq.com tror du det står "Moss Giant Great for lvl 92" nej just det! Rock Crabs: Gör Plague Quest (staving?) sen telar du till Camelot, Går WEST tills du ser en väg uppåt gå och gå bara på betong tills du kommer till fremenik city, Efter det bara upp så kommer du dit men dom har typ 40 hp och suger för stora lvlar. Ape Toll: Bara ta tele runes och tela dit? MOSS GIANTS: I varrock dungeon (manhole) Bara hitta vägen :P den enda som finns typ. *Har du full rune krävs inte mat på lvl 92* Lasser demons: Gå till Karamaja, Sen till vulkanen sen bara gå tills du ser dom (först ner i en grop) Pest Control: tip.it sen Mini-Games (RUNEHQ SUGER BARA NUBBAR TAR DET) Det finns level 84 moss giants i member <_< Men du kan ju ta det lite lugnt. Har du inte hört "Är man stor och stark måste man vara snäll"?? Du måste inte komma in här och säga att alla i skadade i hjärnan. Förresten kan du jobba med stavningen. + Att det bara är ett online spel. RuneHQ har alltid funkat för mej :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jo jag har hört det....Men har jag jag sakt nåt sånt eller? att alla är dumma i huvet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jo jag har hört det....Men har jag jag sakt nåt sånt eller? att alla är dumma i huvet ??Nej, jag sa till oraklet däruppe. Men döda isåfall typ ThZaar-Xil eller ThZaar-Ket, dom kan dropa obby saker ibland. Har själv fått både Obby maul och 2 Obby capes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ok är det värt da för jag behöver pengar ---droppar de ofta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Nej, annars kan du döda blue dragons (level 111), dom dropar alltid blue dhide (2K ea) och dragon bones (2K ea). Samla 250 d bones och 250 blue d hides så kan du sälja dom för 1M på Grand Exchange. En bag är över 50K. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Ok jag vet vart dem finns men det är onödigt och gå dit.Jag menar i grottan nära catherby finns det inte ett annat ställe än det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Asså, snälla människa, du får massa tips och det enda du gör är att klagar över hur onödigt och dåliga dom är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Nej jag menar inte så jag ville bara veta vart dem ligger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hmmm.. OK, dom finns bara i grottan såvitt jag vet, jag brukar vara där o träna ibland. Men det finns jätte många monster att döda för dej. Ta 2 prayer pots och full bag sharks och nån bra armor och bara gå runt i runescape världen och leta! Men blue dragons e jätte bra, dom dropar ju level 3 clues med. Ta Falador teleport (ev. teletab) med dej varje gång så kan du tela ut ur grottan så slipper du springa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg